Zastupljenost žena u poduzetništvu danas je tema mnogih programa vlada, javnih rasprava i znanstvenih skupova diljem svijeta.
Bez obzira na to što su žene danas obrazovanije te financijski podaci ukazuju na to da su njihove tvrtke produktivnije i da stvaraju više vrijednosti, njihov udio u poduzetništvu je relativno malen. Udio žena među poduzetnicima prema posljednjim podacima u EU čini oko 22 posto, odnosno 11 milijuna žena danas se bavi poduzetništvom. U Hrvatskoj je ta brojka nešto manja, iako vrlo blizu europskog prosjeka te se udio žena u poduzetništvu kretao između 17,3 i 19,6 posto u periodu od 2010. do 2013. godine, što je otprilike 50-ak tisuća poduzetnica, navodi se u Fininom izvješću iz 2014. povodom Svjetskog dana žena poduzetnica.
Ovim se pitanjem intenzivno bavi i revizorsko-konzultantska tvrtka EY. Tako EY danas globalno provodi program pod nazivom Women. Fast forward koji ima za cilj preko unutarnjih i vanjskih programa te istraživanja ubrzati napredak žena na radnom mjestu i na upravljačkim pozicijama. U sklopu spomenutog provodi se i program EY Entrepreneurial Winning Women uz pomoć kojeg se identificiraju žene poduzetnice koje posjeduju tvrtke s najveći potencijalom za rast te im EY pomaže da taj potencijal i ostvare te prošire vlastito poslovanje.
Poticanje poduzetništva bez obzira na spol jedna je od ključnih zadaća i ciljeva koje je pred sebe postavio EY. Tako se primjerice u svijetu već 29 godina provodi program nagrađivanja najboljih poduzetnika pod nazivom EY Poduzetnik godine. Program se provodi u više od 60 zemalja u svijetu, a od prošle godine i Hrvatska se našla u odabranom društvu. Prvo hrvatsko izdanje u finalu je okupilo 36 poduzetnika i poduzetnica iz 28 tvrtki kandidata, a nacionalni pobjednici osigurali su svoje mjesto na svjetskoj završnici programa.
Ostatak vijesti pročitajte na portalu poslovni.hr