Decathlon otvara desetke novih trgovina u Njemačkoj

Decathlon otvara desetke novih trgovina u Njemačkoj

Lanac sportske opreme želi povećati tržišni udio i prihod na vrlo konkurentnom tržištu.

Francuski lanac trgovina sportskom opremom Decathlon najavio je otvaranje više od 60 novih trgovina u Njemačkoj do kraja 2027. godine, istaknuvši da namjerava iskoristiti priliku koju otvaraju ispražnjeni poslovni prostori u gradskim središtima.

Prema pisanju dpa, Decathlon trenutno u Njemačkoj ima 86 trgovina, a za dvije godine trebao bi ih imati više od 150.

Otvaranje novih trgovina i modernizacija postojećih lokacija iziskivat će oko 100 milijuna eura ulaganja i vjerojatno otvaranje tisuća novih radnih mjesta, rekao je šef Decathlonovog njemačkog poslovanja Arnaud Sauret.

Štednja zbog neizvjesnosti
Decathlon želi povećati tržišni udio i prihod, naglasio je Sauret, ne navodeći brojke. Do kraja ove godine francuska kompanija namjerava u Njemačkoj otvoriti dvije nove trgovine, uključujući manju lokaciju na glavnom kolodvoru u Potsdamu i veću u središtu Hamburga. Razmatraju i širenje poslovanja u drugim gradovima, poput Nuernberga, Freiburga, Rostocka, Oberhausena i na širem području Kassela.

Njemački građani smanjuju potrošnju zbog gospodarske neizvjesnosti i inflacije, ali Decathlon vidi priliku u ispražnjenim poslovnim prostorima u gradskim središtima i namjerava je iskoristiti kako bi se približio kupcima, prema riječima šefa za proširenje Stefana Kaisera.

Vodeća pozicija Intersporta
Nove trgovine bit će otvorene u trgovačkim centrima i u pješačkim zonama, s fokusom na određene sportove, ovisno o potražnji. U Muenchenu bi tako trebala biti otvorena prodavaonica opreme za planinske sportove. Njemačko tržište sportske opreme vrlo je konkurentno i mjeri se u milijardama eura.

Vodeću poziciju zauzima Intersport s godišnjim prihodom od oko 3,5 milijardi eura, a slijedi Sport 2000 s 2,95 milijardi eura. Godišnji prihod francuskog lanca sportske opreme iznosi oko 1,1 milijardu eura, piše dpa. Sauret je širenje opisao kao dio Decathlonove strategije povećanja tržišnog udjela i prometa, iako nije naveo konkretne brojke koje kompanija očekuje od jačanja na tržištu Njemačke.

Ovu i slične vijesti pronađite na poslovni.hr

LinkedIn

LinkedIn
Zapratite nas na LinkedIn-u
https://www.linkedin.com/company/posao-hr

Srijeda, 20.11.2024. / poslovni.hr