Za uspjeh u biznisu danas nije dovoljno staviti srednjoškolsku ili fakultetsku diplomu u džep i reći: „Dosta je škole, što sam naučio/la, naučio/la sam!“ Živimo u vremenu stalnog tehnološkog napretka koji za posljedicu ima učestale promjene načina rada i radnih procesa. Za sve te promjene poslodavci moraju na odgovarajući način pripremiti zaposlenike, kako bi i u novim okolnostima brzo ostvarili visok radni učinak. To ne znači samo osposobljavanje za rad s novom tehnologijom ili u drugačije organiziranom radnom procesu, već i edukaciju kako prihvatiti promjenu kao pozitivan pomak u odnosu na dosadašnje obrasce. Učinkovita prilagodba i upravljanje promjenama stoga su jedna od najvažnijih kompetencija uspješnih zaposlenika 21. stoljeća.
U takvim okolnostima sve više i zaposlenika i poslodavaca shvaća važnost cjeloživotnog obrazovanja. Nedavno istraživanje jednog hrvatskog portala pokazalo je da mogućnost edukacije predstavlja najvažniji aspekt za zadovoljstvo zaposlenika radnim mjestom: za čak 83 % ispitanika mogućnost edukacije predstavlja važan ili čak vrlo važan aspekt radnog mjesta, važniji čak i od visine plaće! S druge strane, ni poslodavci danas edukaciju više ne smatraju beneficijom za zaposlenike, već je uključuju u svoje redovne poslovne planove shvaćajući da kontinuirano usavršavanje zaposlenika predstavlja preduvjet za daljnji razvoj i uspješno poslovanje tvrtke.
Uspješni korporativni edukacijski programi temelje se na razvoju kompetencija koje kompanija smatra odlučujućim za svoj budući razvoj. Te kompetencije mogu uključivati cijeli spektar znanja i vještina, od ovladavanja najnovijim tehnologijama i primjene najnovijih spoznaja o optimiranju radnih procesa, pa do, na primjer, vrlo specifičnih vještina upravljanja promjenom postojeće korporativne kulture.
Neovisno o kakvom se edukacijskom programu radi, izuzetno je važno da sadržaj edukacije i očekivani ishodi učenja budu u skladu sa specifičnim potrebama kompanije. Velika je razlika ovladati prodajnim vještinama potrebnim jednoj, na primjer, financijskoj instituciji od prodajnih vještina kakvim će stremiti jedna farmaceutska kuća. Najvažnije od svega je, međutim, da korporativni edukacijski programi ne budu reakcija na promjene koje su se davno dogodile, već da pripremaju zaposlenike na izazove poslovanja koji će tek uslijediti. Na taj način edukacija postaje komparativna prednost kompanije koja je stavlja u povoljniji položaj u odnosu na konkurenciju. Pa koji će onda top menadžer moći reći da edukacija za kompaniju predstavlja trošak a ne investiciju?
I tvrtka Kaufland Hrvatska se ubraja među poslodavce koji sustavno ulažu u daljnje obrazovanje i razvoj svojih zaposlenika. Od strukturiranih planova uhodavanja u posao za svakog novog zaposlenika, preko stručnih seminara, tečajeva stranih jezika i tečajeva poslovnih vještina, pa do ciljano dizajniranih programa za razvoj rukovoditelja, Kaufland kontinuirano razvija kompetencije svojih zaposlenika. Kompanija ima razvijene edukacijske programe za sve grupe zaposlenika, uključujući on-line tečajeve za radnike u poslovnicama, putem kojih radnici stječu stručna znanja o prodajnom asortimanu te se upoznaju s korporativnom kulturom tvrtke.
Sustavnom edukacijom zaposlenika Kaufland osigurava sposobnost kompanije da spremno odgovori na sve tehnološke, procesne i kulturološke izazove modernog poslovanja. Istovremeno, pružajući zaposlenicima mogućnosti profesionalnog i osobnog razvoja, Kaufland osigurava visok stupanj zadovoljstva svojih zaposlenika radnim mjestom i korporativnim okruženjem u kojem rade.