Ima karizmu, stav i odlične prezentacijske vještine. Ne hvali se preko društvenih mreža kako je „najbolji u svemu“ nego to dokazuje na terenu. Fokusira se na razumijevanje kod kupaca, a ne na prodaju magle.
Temelj svake dobre veze između prodavača i kupaca je povjerenje i to je ono najbitnije u današnjoj prodaji. Riješiti problem kupcu - to je dobitna kombinacija. Ne prolaze više prodavači koji vode na janjetinu svoje klijente i hvale se time kolegama. Da večera, no neka to bude na nekom nivou i kulturi.
Današnji top prodavači imaju svoje CRM sustave koji im omogućuju da vide koliko su kupaca obradili, koje tržište nije dovoljno obrađeno te koju prodajnu taktiku treba primijeniti. Koriste se društvene mreže, tu je LinkedIn i Twitter koji su odlični alati kako bi predstavili sebe i proizvode ili usluge koje nudite.
Ne smijemo zaboraviti Facebook, no ako nemate profil na LinkedInu, ne doživljavaju vas ozbiljno. LinkedIn ipak još ima taj neki respekt i uvažavanje te se smatra ozbiljnom poslovnom društvenom mrežom.
Kako bi kupcu ponudili proizvod ili uslugu u što kraćem vremenskom roku ili je vrhunski prezentirali, prodavač mora baratati raznim uređajima i alatima koji su mu na raspolaganju. Mobilna tehnologija ubrzava prodajni proces, a faks i "obični" telefon stvar su prošlosti.
Nemojte zaboraviti i na razne alate i aplikacije koje su vam dobrodošle u poslu. Treba napomenuti kako konstantno ulaganje u sebe je nešto što se podrazumijeva i ako se zapostavi taj segment onda prodavač može imati problema. Pojaviti će se sposobniji i jači od njega te ga izgurati sa tržišta. U prodaji su brojke sve i one ne lažu.
Mislite da ste pravi prodavač? Provjerite ponudu posla u prodaji!
Vijest je preuzeta sa portala ictbusiness.info