Francuska telekomunikacijska grupa Iliad priopćila je kako ne primjećuje gužve na mreži zbog uvedene izolacije u Francuskoj i Italiji.
Neki europski telekomunikacijski operateri prijavili su u utorak probleme s prijavom na mrežu otkako milijuni rade od kuće zbog pandemije koronavirusa, zbog čega je povećano korištenje podatkovnog prometa za 30 posto.
Britanski O2, u vlasništvu španjolske Telefonice, priopćio je kako su neki korisnici imali poteškoća s govornim uslugama otkako su mnogi pobjegli kućama kako bi izbjegli izlaganje virusu.
Tvrtka je ubrzo objavila da se glasovne usluge na mrežama 2G, 3G i 4G vraćaju u normalu i ispričala se korisnicima.
Italija, Španjolska i Austrija uvele su stroge karantene kako bi suzbile širenje koronavirusa. Njemačka, najveća europska ekonomija, zatvorila je škole i restorane.
Zbog toga je došlo do većeg korištenja podatkovnog i glasovnog prometa, ali se promijenio i način komunikacije među ljudima.
Mnogi prijavljeni na internet kod kuće koriste vlastiti Wifi za pozive s kolegama, prijateljima i rođacima. To povećava potrošnju podataka putem fiksnih mreža.
Istovremeno, više poziva uspostavlja se preko mobilnih mreža nego preko aplikacija poput WhatsAppa jer ljudi provjeravaju svoje starije članove obitelji koji su u najvećoj opasnosti od koronavirusa, a rjeđe koriste aplikacije.
Njemački Vodafone objavio je da je podatkovni promet manje korišten tijekom dana, a više navečer jer ljudi, lišeni mogućnosti odlaska u kafiće ili kina, provode više vremena na kauču i koriste streaming usluge.
Cijeli članak dostupan na: poslovni.hr