Nove generacije očekuju atraktivnu plaću, zahvalnost, najnoviju tehnologiju, fleksibilno radno vrijeme...

Nove generacije očekuju atraktivnu plaću, zahvalnost, najnoviju tehnologiju, fleksibilno radno vrijeme...

Vremena se mijenjaju brže nego ikad prije, a s njima i potrebe zaposlenika. Traže bolje uvjete, ali glasnije i odlučnije, a ako ih ne dobiju otići će od poslodavca, što se nekad činilo nezamislivo i kontraproduktivno, no posljednjih je godina iznimno uspješan alat u stvaranju okruženja koje je adekvatno radnom mjestu i atmosferi.

Konkretnije, nove generacije jasno znaju što im treba, a dovoljno su samopouzdane zahvaljujući znanju i sposobnostima koje posjeduju, da dođu do toga. Zato, ako neka organizacija želi izvući maksimum iz svojih zaposlenika, pa samim time ostvariti napredak na svim razinama, saslušat će deset osnovnih želja za radno okruženje od strane milenijalaca i generacije Z. A i te generacije razumiju se međusobno, što znači da je korak naprijed imati ih uz sebe, tako da se kroz njih lakše obraćate potrošačima.

1. Lijepo i moderno radno okruženje
Bitno je imati osvjetljen, čist i oku ugodan prostor jer na taj način se zaposlenik osjeća ugodnije. Također, vremena skučenih ureda su završila.

2. Moderna tehnologija
Zastarjela tehnologija više ne može ispuniti svrhu i svako radno okruženje mora nuditi najmodernije alate potrebne za obavljanje posla. Ne samo u hardverskom već i softverskom smislu.

3. Atraktivna plaća i benefiti
Novac nije sve, nove generacije žele biti nagrađene za svoj rad na više načina, kako bi se dalo do znanja da ih se primjećuje. Uz to, prednosti su adekvatno zdravstveno, regres, 13. plaća, bonusi... Time se pridobije odanog zaposlenika.

4. Društveno okruženje
Nove generacije vole komunikaciju i ona im se mora omogućiti, što se postiže radnom okolinom bez barijera i prostorom za pauzu gdje se može razgovarati.

5. Fleksibilno radno vrijeme
Dakle, novoj generaciji bitno je odrediti kad posao mora biti gotov, pa da se sami prilagode najbolje ritmu za njegovo obavljanje.

6. Konstantna povratna informacija
Žele komunikaciju s nadređenima i klijentima, kako bi znali napreduju li i ima li posao koji obavljaju smisla.

7. Podrška
Žele osjetiti da im netko čuva leđa, brine o njima. Zato je poželjno mijenjati poslove koji im se daju, kao i odjele u kojima rade, tako da se osjete potrebnima.

8. Zahvalnost
Nove generacije vole što i sve druge, osjetiti zahvalnost za obavljeni posao. No, to glasnije daju do znanja. Poslodavac će ih pridobiti rođendanskom čestitkom, razgovorom nevezanim za posao, službenim mobitelom, parkirnim mjestom...

9. Transparentnost
Klasične laži nadređenih teško prolaze kod novih generacija zaposlenih jer čim osjete neispunjeno obećanje, spremni su otići drugdje ili potpuno smanjiti intenzitet rada.

10. Opuštanje
Osim prostora gdje se može jesti, na radnom bi mjestu trebalo postojati i mjesto za opuštanje, nešto kao gaming soba s kaučima, tako da se malo skrenu misli s posla...

Članak je prenesen s portala ICT Business

LinkedIn

LinkedIn
Zapratite nas na LinkedIn-u
https://www.linkedin.com/company/posao-hr

Utorak, 04.08.2020. / www.ictbusiness.info