Ugo Grupa u šibenskom resortu Solaris gradi konvencijski centar vrijedan 58 milijuna kuna, koji će biti najveći u Hrvatskoj, sa svojih 1500 mjesta u glavnoj dvorani, jednakim brojem mjesta u izložbenom prostoru i na parkingu, najavio je u utorak Goran Zrilić, predsjednik uprave Solarisa.
Ugov turistički portfelj - osam hotela u Opatiji i Šibeniku ubuduće će poslovati pod zajedničkim brendom Amadria.Najavio je to prilikom predstavljanja novog zajedničkog brenda Solarisa i opatijskih hotela Milenij, hotelskih kompanija u vlasništvu Ugo grupe koje će od sad poslovati pod brendom Amadria Park. Pod zajedničkim brendom Amadria Park od sad će poslovati osam najboljih hotela navedenih kompanija, pet opatijskih i tri šibenska, a u sljedeće tri godine u planu su dodatna ulaganja u podizanje kategorije preostala tri hotela kako bi čitav Ugov turistički portfelj u dvije destinacije poslovao pod istim brendom. "Cilj nam je ulaganje u kvalitetu te prepoznatljivost na tržištu, kao i ulaganje u nove sadržaje kojima ćemo proširiti sezonu i pridonijeti gospodarskom razvoju destinacija u kojima poslujemo.
Kroz Amadria Park spojili smo naše kapacitete u Opatiji i Šibeniku", istaknuo je Zrilić, ujedno član uprave Amadria Park hotela, uz Elu Komlen, predsjednicu uprave Milenij hotela. Inače, novi brend Amadria (složenica riječi amare i Adria), uz stilizirani list djelo je tima njemačke tvrtke Interbrend, koji je odabran zbog velikog ikustva na sličnim projektima na globalnom hotelskom tržištu, pojašnjava Zrilić. Brend će komunicirati četiri ključna pojma, empatiju, autentičnost, dalekovidnost i odgovornost.
U turističkom portfelju zagrebačke Ugo grupe spada šest opatijskih hotela i jedan hostel u tvrtki Hoteli Milenij te Solaris Resort kraj Šibenika sa svojih pet hotela, apartmanskim naseljom, kampom te nizom zabavnih i ugostiteljskih sadržaja. U njihovim je kapacitetima lani ukupno ostvareno 1,3 milijuna noćenja s 550 milijuna prihoda, a godišnji rast je od 3 do pet posto. Solaris ljeti puni sve svoje kapacitete od 7600 kreveta uglavnom kroz kupališni i obiteljski turizam, no izazov je produljenje sezone kroz organizaciju različitih skupova. Stoga su trenutno u najvećem fokusu investicije u kongresne sadržaje, otkrivaju u Amadria Parku. U Opatiji se trenutno preuređuje hotel Milenij u kojem će biti otvoren konferencijski centar 25/7.
Vlastitih 25 posto sredstava
Konvencijski park Solaris trebao bi biti otvoren u travnju sljedeće godine, a uskoro će krenuti i prodaja usluga centra za različite skupove i događanja. "Ovo će biti prvi namjenski građen konvencijski centar prilagođen u potpunosti potrebama različitih skupova i događaja koje želimo ugostiti. Od kongresnog centra konvencijski se razlikuje po tome što može obuhvatiti širi raspon događaja, od poslovnih skupova do izložbi i sajmova te različitih kulturnih događanja", pojašnjavaju u Amadria Parku. Centar će na šest tisuća kvadrata imati ukupno 11 dvorana različite veličine i namjene, a izgradit će se na mjestu stare praonice uz Hotel Ivan. Zrilić ističe kako je lokacija za takav centar idealna jer se Solaris nalazi između dviju zračnih luka u Splitu te Zadru, s obzirom na to da je pojačan broj avioletova ključan u razvijanju takvog proizvoda. Investicija će se realizirati vlastitim sredstvima u udjelu od 25 posto, dok će ostalo biti financirano kroz bankovne kredite...
Otstak vijesti pročitajte na linku.