Najnoviji Ericssonov IndustryLab izvještaj, Dematerijalizirani ured, daje uvid u osjećaje uredskih zaposlenika i njihova očekivanja od budućeg radnog mjesta.
Prije pojave COVID-19 pandemije početkom 2020., ideja rada i društvenog života od kuće je uglavnom bila u domeni teorije. No, manje od godinu dana kasnije, to je stvarnost i nova normalna stvar za mnoge uredske zaposlenike u cijelom svijetu.
U najnovijem Ericssonovom IndustryLab istraživanju, Dematerijalizirani ured, rani korisnici, zaposlenici u uredima iz 16 država koji predstavljaju poglede gotovo 133 milijuna zaposlenika, intervjuirani su kako bi se prikupila njihova očekivanja vezana za budućnost mjesta rada.
Ovaj je izvještaj nadogradnja prošlogodišnjeg istraživanja Internet osjeta koje se bavilo prelaskom s povezanosti putem ekrana na sveobuhvatno iskustvo koje je rezultat povezanosti naših osjetila u svakodnevnom životu. U ovom posljednjem izvještaju, internet osjeta je doveden u ured da bi se vidjelo kako senzorna povezanost putem umjetne inteligencije, proširene i virtualne stvarnosti, 5G i automatizacije može promijeniti radne uvjete za uredske zaposlenike.
“U vrijeme ove COVID-19 izolacije, ljudi iz svih krajeva ponovno otkrivaju važnost mirisa i okusa te same fizičke prirode lokacija koje inače posjećuju i u kojima rade. U stvari je pandemija stvorila točku preokreta u smislu očekivanja uredskih zaposlenika u pogledu budućih digitalnih ureda,” kaže dr. Michael Björn, rukovoditelj Research Agenda u Ericsson Consumer & IndustryLab-u, i autor izvještaja.
“Uredski rad se neće vratiti na staro nakon pandemije. Umjesto toga, zaposlenici će više vremena provoditi radeći digitalno i zbog toga su pokretači potrebe za budućim tehnologijama u razmjeru i brzinom nezamislivim pred samo godinu dana. Da bi digitalna suradnja bila interaktivna poput stvarnosti, nastavlja dr. Björn, komunikacijske tehnologije će trebati učiniti ogroman korak naprijed. „Radi se o nečemu što je više od samo boljih video sastanaka. Također se radi o digitalnoj suradnji kolega u istoj sobi, zbog čega je interes za tehnologije proširene i virtualne stvarnosti ubrzano rastao proteklih šest mjeseci“, zaključuje Björn.
Prema analizi gotovo 6 od 10 ispitanika predviđa trajno povećanje online sastanaka i treba alate koji će pružiti bolju podršku interakciji na udaljenosti. Polovina ispitanika želi digitalnu radnu stanicu koja daje potpuni osjećaj prisustva na radnom mjestu s bilo koje lokacije. Čak 77 posto njih navodi da bi Internet osjeta za poslovnu upotrebu povećao održivost njihovih kompanija.
Internet osjeta će se najvjerojatnije koristiti za marketing i prodaju, a 59 posto ispitanika kaže da će prostorni video i njih 50 posto da će digitalna temperatura biti korišteni do 2030. godine za sveobuhvatniji angažman oko kupaca, a 73 posto visokorangiranih rukovoditelja vjeruje da će se hrani u kompanijskim kantinama moći digitalno poboljšati okus do 2030. I na kraju 66 posto njih misli da će im do 2030. tehnologija omogućiti da osjete kad je kolega/ica uzrujan/a, što također znači da će i njihovi poslodavci znati kada su oni uzrujani.
Više saznajte na https://www.ericsson.com/en/reports-and-papers/industrylab
Ovu i slične vijesti pronađite na ictbusiness.info