Kaufland Hrvatska k.d. početkom veljače ove godine uveo je 5-dnevni radni tjedan u sve svoje poslovnice u Hrvatskoj, čime je izjednačeno trajanje radnog tjedna u svim poslovnim područjima tvrtke.
Uvođenje 5-dnevnog radnog tjedna rezultat je preraspodjele radnog vremena u poslovnicama sa dosadašnjih šest na pet radnih dana, čime je zaposlenicima osiguran dodatan slobodni dan u tjednu. Ukupni fond radnih sati zaposlenika ostao je isti, ali im novo radno vrijeme osigurava više fleksibilnosti pri planiranju slobodnog vremena, vremena za obitelj i prijatelje te osobnih obaveza.
„Imam muža i dvoje djece, a ova promjena radnog vremena mi je dobrodošla jer mogu više vremena provesti s klincima, izaći s njima van, voziti bicikl, šetati kroz prirodu. Sad konačno imam vremena posvetiti jedan dan kućanstvu, a drugi dan se odmoriti,“ naglašava Ružica Ć., blagajnica u poslovnici u Sesvetama.
Preraspodjelom radnog vremena na svoje su došli i sportaši: „Ne samo ja, svi su zapravo zadovoljni ovom promjenom u mom radnom vremenu: osim obitelji, tu su i članovi mog nogometnog kluba za koji igram u županijskoj ligi i za koji sada mogu zaigrati puno češće nego prije!“, komentirao je Alen Ž., radnik na odjelu pića u Kauflandu Virovitica.
I gospodin Andreas Wendy, generalni direktor Kauflanda Hrvatska k.d., potvrđuje pozitivan odjek ove odluke među zaposlenicima: „Od sada zaposlenici imaju prilike provesti dva dana u tjednu sa svojim obiteljima. Zbog organizacije posla to nažalost ne mogu uvijek biti dva uzastopna dana ili vikend, ali vjerujemo da će mnoge obitelji na ovaj način ipak moći kvalitetnije provoditi zajedničko vrijeme.“
Gospodin Wendy je naglasio i koliko je uvođenje petodnevnog radnog tjedna važan korak naprijed u poboljšanju položaja radnika u sektoru trgovine: „Uzmemo li u obzir da je Kaufland Hrvatska k.d. jedan od malobrojnih poslodavaca u sektoru trgovine koji je svim svojim zaposlenicima omogućio petodnevni radni tjedan, moram istaknuti da sam izrazito zadovoljan što na ovaj način pomičemo granice i, vjerujem, pozitivno utječemo na percepciju trgovine kao industrije. Trgovina je jedna od najmnogoljudnijih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i naravno da je važno da ljudi koji rade u poslovnicama imaju više vremena za svoje obitelji i organiziranje slobodnog vremena.“
Više informacija potražite na našim internetskim stranicama pod: www.kaufland.hr/5dana