Mnoge organizacije nude certifikate za IT zaposlenike i voditelje projekata, koji često znaju uvelike povećati plaće s obzirom na ono što donose. Jer, njima se potvrđuje stručnost na određenom polju od interesa organizacije pa se to samim time bogato nagrađuje. Ali, ne slažu se svi s time da certifikati donose stručnost, većina ipak zagovara iskustvo ispred svega.
Konkretnije, TechRepublic kroz anketu je ispitao osobe odgovorne za informacijsko-tehnološki odjel organizacije (CIO - Chief Information Officer) i njih 83 posto navelo je da im nisu bitni certifikati već iskustvo, vještine i uspjesi zaposlenika, ali i da svaki od certifikata ipak ima težinu pa ih vrednuju. No, prema rečenom, oni nisu prevaga kod davanja posla ili promaknuća. Dakle, ukratko, potrebno je imati oboje ako želite uspjeh u poslovnom smislu.
"Iskustvo mi je svakako bitnije, ali certifikati su ipak ovjera nečije stručnosti na poljima koja mogu biti od velikog značaja. Primjerice, oni kompliciraniji koncepti koje certificiraju Microsoft ili Cisco. Uostalom, mi smo konzultantska kompanija pa nam je jako bitno imati što stručnije ljude kako bi naši klijenti i partneri imali povjerenja u ono što radimo", istaknuo je Dustin Bolander, CIO u Technology Pointe.
Iako su mu bitni certifikati, IT menadžer Eric Panknin ne misli da su presudni. S obzirom da je dio velike organizacije DMJ&Co., zna o čemu priča iz praktičnog kuta.
"Ništa ne može zamijeniti iskustvo. Certifikati pomažu u zadobivanju određene razine profesionalnosti, ali praksa je ono kroz što se zaposlenik izgrađuje, uči i doprinosi"...
Ostatak vijesti pročitajte na ictbusiness.info