Nove tehnologije zahtijevaju nove vještine i sposobnosti kod zaposlenika, što se posebno osjetilo tijekom pandemije koronavirusa, kad su promjene počele stizati znatno brže i radikalnije.
Upravo zato se i povećala potražnja za zaposlenicima koji imaju tražene vještine, odnosno, sposobnosti.
Kroz nastavak teksta istaknut ćemo četiri primarne vještine koje poslodavci diljem svijeta traže, ali ono što i dalje vrijedi, a nije dio tih novih vještina i sposobnosti, jest dobra stara emocionalna inteligencija
Stručnjaci za ljudske resurse (HR) i osobe zadužene za zapošljavanje da u nikad većoj mjeri ne valoriziraju emocionalnu inteligenciju prilikom zapošljavanja. Dapače, na 2600 rukovodećih u ovom smislu, njih 71 posto od zaposlenika traži izraženu emocionalnu inteligenciju ispred "tradicionalne" inteligencije (IQ). Naime, osobe koje spadaju u tu kategoriju brzo se snalaze u novom okruženju i znaju kako širiti kulturu i vrijednosti organizacije. A sad te četiri vještine...
1. Transparentnost
2. Fleksibilnost i ustrajnost
3. Kontrola emocija
4. Empatija
Više pročitajte na ictbusiness.info.