Privlačenje stranih ulagača u velikoj mjeri svodi se na prezentaciju države i ulagačkih prilika u njoj. Upravo bi na prezentaciji Hrvatska morala više poraditi, kao što su, uostalom, radile i ostale zemlje.
Poruka je to s poslovnog ručka, koji je jučer u zagrebačkom hotelu Westin organizirala Američka gospodarska komora u Hrvatskoj (AmCham). Poslovni ručak i panel “Komparativne prednosti Hrvatske za privlačenje izravnih stranih ulaganja u usporedbi s državama srednje i istočne Europe” okupio je niz zanimljivih sudionika, među kojima je bio i Robert Kohorst, američki veleposlanik u Hrvatskoj.
Hrvatska bi se, smatra Kohorst, ulagačkoj zajednici u svijetu trebala predstavljati kao središnje mjesto za poslovanje u regiji europskog jugoistoka, odnosno kao svojevrsna odskočna daska prema BiH, Srbiji i ostalim zemljama regije. Ako je problem u prezentaciji zemlje, onda bi trebalo naći nekoga tko će Hrvatsku promovirati u svijetu, kaže američki veleposlanik.
- Hrvatska bi trebala postaviti visoke ciljeve. Nemojte težiti tome da budete bolji, težite tome da budete najbolji - poručio je Kohorst.
Ostatak članka pročitajte na: novac.jutarnji.hr