Balić: Ljudi vole sve naučiti na teži način

Balić: Ljudi vole sve naučiti na teži način

U studentskim danima i nakon stjecanja diplome profesorice povijesti radila je u prodaji u beauty industriji. Uvjerena je da joj je upravo to iskustvo iz realnog sektora pomoglo da otkrije poduzetnicu u sebi i odluči pokrenuti vlastiti posao. Iako je prvotno htjela krenuti s vlastitom proizvodnjom u Zagorju, shvatila je da je puno prepreka koje sama ne može svladati, pa se odlučila za korištenje novih tehnologija. I tako već 10 punih godina je vlasnica internet trgovine Zdravi Pinklec. I nije požalila, kaže.

Gošća podcasta Vrijeme je za gospodarstvo, kojeg uređuje i vodi Darko Buković, bila je Ana Balić, koja je otkrila da je ljetovanje provodila na selu kod bake i djeda, poljoprivreda je bila dijelom naše obitelji.

– S poslom koji sam dotad radila bila sam nezadovoljna, radila sam puno, nisam stizala na tržnicu i mjesecima sam se vraćala u kasnije sate s posla i u dućanima kupovala ono što je ostalo, stvarno lošije kvalitete i izgleda. A istodobno počinjem shvaćati da mi se time otvara veliko novo poglavlje gdje korištenje novih tehnologija može biti podraška i spoj s poljoprivredom i potrebama mladih ljudi, kazala je Balić. Dodala je da je tako krenula, a kod nas je i dalje prisutno da izgleda ljude vole sve naučiti na teži način.

Informacije su danas dostupnije, iako kolaju, još uvijek puno je prostora da se ljudima, posebno poduzetnicima početnicima, osiguraju mnogobrojne informacije. Komunikacija je uvijek najvažnija, ocijenila je Balić. Dodala je da su zato iznimno bitni mentori i mentorski programi. Cjelovit podcast poslušajte na podcast platformama Mixcloud i Spotify, poslušajte u streamu prvog poslovnog radija www.poslovnifm.com ili preuzmite za kasnije slušanje kad god želite.

– Jako bitno je zadržati kvalitetu i osigurati stalnost lanca kvalitete kod dobavljača. I ako proizvod nije onakav kakav bi svatko od nas htio, dobavljač je taj koji mora biti iskren, a ta iskrenost se prenosi i dalje, do kupca, njihove obitelji, kazala je Balić. Komunikacija s kupcima i odnos koji se gradi iznimno je važno. Moramo biti iskreni i svjesni da neke namirnice postaju i hit, trend jer se u pojam zdrava hrana danas utrpa svašta, dodala je.

Najveći broj proizvoda je s eko certifikatom, jer je meni osobno to bitno. Preostali dio se odnosi na proizvođače za koje znamo kako rade i spremni smo ponuditi našim kupcima njihove proizvode. Balić je otvorena za suradnju i s drugim OPG-ovima kod kojih je moguće pratiti način uzgoja.

Iz poduzetničkog iskustva i osobe koja ne radi svoj temeljni posao za koji je diplomirala, Balić poručuje: Educirajte se!

– Dragi ljudi – educirajte se i iskoristite brojne edukacije i mogućnosti za učenje kojih ima na više strana. Istodobno, jako važno je naći, pronaći neki uzor, neovisno iz koje je to branše, jer mislim da je danas stvarno svijet poduzetništva toliko šarolik da se neke stvari ne mogu naprosto samo preslikati. Postoji jako puno pozadinskih procesa koji se odvijaju u poduzetništvu zbog čega je bitna stalna edukacija. Ali treba si dati priliku, treba vjerovati u sebe. Ako nešto hoćemo, ne treba pokleknuti na prvoj prepreci i na prvoj reakciji okoline koja će reći da je to što planirate bez veze. Treba vjerovati u sebe i svoju ideju.

Mi smo taj most između proizvođača i kupca i plan nam je jačati tu sponu, istaknula je na kraju razgovora za PoslovniFM Ana Balić.

poslovni.FM

poslovni.FM

Nastao kao izraz želje da se dobre priče i događanja, kao i uspjesi poduzetnika predstave širom krugu ljudi, posebno i zato što u današnjim mainstream medijima gospodarstvo i poduzetništvo ne dobivaju količinu prostora koja bi bila u skladu s njihovom snagom i značenjem, na hrvatskom medijskom tržištu pokrenut je PRVI POSLOVNI RADIO koji će sve svoje aktivnosti usmjeravati i provoditi pod brendom poslovniFM.

W: poslovnifm.com

Petak, 01.12.2023. / Darko Buković Foto: PoslovniFM