Bešlić: Jako puno puta smo provocirali sreću

Bešlić: Jako puno puta smo provocirali sreću

Na internetu korisnici žele savršenstvo podataka. Naravno da ne možemo doći do savršenog, ali ćemo težiti tome da sve utakmice na svijetu budu jednog dana na Sofascoreu, istaknuo je u razgovou za PoslovniFM Ivan Bešlić, suosnivač i glavni direktor za strategiju (Chief Strategy Officer) tvrtke Sofa IT, odnosno platforme Sofascore, ujedno i predsjednik CISEX-a.

Priča je krenula kad su prijatelji iz djetinjstva, Ivan i Zlatko Hrkać, u trenutku kad je internet krenuo rasti, odlučili složiti poseban algoritam vezan uz sportske rezultate, s informacijama u realnom vremenu. Sofascore je krenuo prateći najbolje lige svijeta. Istovremeno su kupili sve moguće podatke koji su postojali na tržištu te krenuli sami prikupljati brojne druge podatke.

Mi smo jako puno puta provocirali sreću. I osmjehnula nam se, kazao je Bešlić u razgovoru s Tanjom Puretom, urednicom podcasta Psihologija uspjeha. I dodao: “Mi smo jednostavno išli svaki dan napraviti nešto malo bolje nego što je bilo prethodnog dana”. Cjelovit, vrlo informativan, autentičan i inspirativan razgovor poslušajte u streamu prvog poslovnog radija PoslovniFM, na podcast platformama Mixcloud i Spotify (u nastavku izravno linkovi) ili preuzmite za kasnije slušanje, kad god želite.

Nakon obuhvata profesionalnih liga, napravili smo i zasebnu aplikaciju Sofascore Editor, koja služi samo za niže lige, za male klubove, turnire, pa, recimo, roditelj može unositi podatke za utakmicu gdje njegovo dijete igra. Nakon što smo došli do maksimuma s najboljim podacima na svijetu, spustili smo se i na taj, vrlo širok amaterski level, pojašnjava Bešlić.

Da, puno je interakcije i interesa – na obje razine. U nižu razinu smo krenuli i zbog brojnih mailova i traženja zainteresiranih. Zanimljivo je i da su nam se sami igrači javljali jer, primjerice, mi smo imali njihove fotografije iz nekih baza koje su možda zastarjele, pa su nam slali nove slike da zamijenimo.

Bešlić se osvrnuo na generaciju koja dolazi.

“Oni će biti buduće tržište rada, složili se mi s time ili ne, oni će doći, mi ćemo na neki način pomalo odlaziti. Najbolje još možemo napraviti je da damo svoja iskustva toj generaciji, a od njih pokupimo bezobraznost, koja je potrebna ponekad u poslu i da zajednički idemo dalje”, iskreno će Bešlić. Pojašnjava kako pod bezobraznosti misli na neprihvaćanje statusa quo, ne prihvaćanja i ne mirenja sa stvarima koje već postoje na tržištu.

“Iskustvo prethodnih zaposlenika i iskustvo nove mlade generacije zbrojeno može organizaciju društva dovesti na idući level, novu poslovnu razinu”, mišljenja je Bešlić. Potvrđuje to primjerom Sofascorea i miksom u kojem se zapošljavaju studenti završnih fakulteta, ali i imaju svoju akademiju, što u radu i sinergiji s osobama pri kraju svog radnog vijeka, donosi uspješnu kombinaciju.

Zanimljivo mi je u ekipi u sustavu imati i osobe koje nisu iz IT sektora. Primjerice, prije godinu dana izrazio sam želju u firmi vidjeti i čuti razmišljanje, primjerice, arhitekata, kod kojih se znaju pravila i procesi, dok smo se svi mi u IT-ju kolektivno uljuljali, iskreno će Bešlić.

Detaljnije obrazlaže i kako su radili aplikaciju po svom mentalitetu te zašto je to brzo prihvaćeno u dvije zemlje – Italiji i Brazilu, koji su noviteti, što je s analizama u realnom vremenu. Poslušajte i koje bi smjerove preporučio i u segmentu rješenja koje neki klijent treba.

poslovni.FM

poslovni.FM

Nastao kao izraz želje da se dobre priče i događanja, kao i uspjesi poduzetnika predstave širom krugu ljudi, posebno i zato što u današnjim mainstream medijima gospodarstvo i poduzetništvo ne dobivaju količinu prostora koja bi bila u skladu s njihovom snagom i značenjem, na hrvatskom medijskom tržištu pokrenut je PRVI POSLOVNI RADIO koji će sve svoje aktivnosti usmjeravati i provoditi pod brendom poslovniFM.

W: poslovnifm.com

Ponedjeljak, 21.10.2024. / poslovnifm.com