Plakat koji je podigao prašinu u svjetskoj javnosti

Da li je moralno koristiti nečiju obiteljsku tragediju?

Za argentinski Hard Rock Cafe reklamni plakat u obliku stripa pod nazivom 'Svaka pjesma priča priču', a za koji je zaslužna agencija Y&R i njeni crtači Damian Garofalo, Hugo Orita i Ignacio Valicenti, podigao je dosta prašine u svjetskoj javnosti.

Agencija Y&R
napravila je prijedlog reklama u obliku tri strip-plakata pod nazivom "Svaka pjesma priča priču" u stilu popularnih indie-stripova poput "Jimmy Corrigan: najpametniji dječak na svijetu" Chrisa Warea i "Svijet duhova" Daniela Clovesa.

Odabrane su tri pjesme – za "Let It Be" je uzeta priča o povjesti Beatlesa i Beatlemaniji, za Marleyev "Redemption Song" tema je bila ropstvo u Americi, a za Claptonovu "Tears in Heaven" ono što je nadahnulo velikog gitaristu za tu pjesmu, jednu od rijetkih koje je sam skladao, tragična smrt njegovog sina koji je pao s 53. kata zgrade u New Yorku te njegov alkoholizam.

Razvile su se brojne rasprave na internetu o tome je li moralno koristiti nečiju osobnu obiteljsku tragediju i mračnu povijest ropstva u reklami za nešto što je, i uz svoju vezu s rock'n'rollom, ipak samo lanac restorana.

''Mi smatramo da je to priča o iskupljenju'', izjavio je Silvio Ciaelli, copywriter iz Y&R-a koji je osmislio plakate.

''Pokušali smo u to staviti i tužne trenutke, ali način na koji je on uspio to preboljeti i prestati s alkoholom, znate, to je smisao tih plakata. Istina je ljepota.''

Primjere plakata možete vidjeti na ovom linku.

Četvrtak, 19.05.2011. / source.ba