Podaci pokazuju i da je ukupni gotovinski promet u Splitu tijekom festivala porastao za 10 posto u odnosu na ostale prethodne dane kada nije bilo festivala.
Tijekom Ultra festivala u Splitu je na Poljudu prodano 25 tisuća ulaznica putem gotovinskog plaćanja, a ukupna potrošnja na gradskom stadionu, zajedno s troškom karata, bila je blizu 50 milijuna kuna, neslužbeno doznaje Slobodna Dalmacija. Dakle, prema podacima kojima raspolažemo, moglo bi se reći da je prosječni dan Ultre donio potrošnju (zajedno sa kartama) od oko 12 milijuna kuna, što je - u stvari - nešto manje od 50 posto od prosječne ukupne dnevne gotovinske potrošnje u Splitu.
Podaci pokazuju i da je ukupni gotovinski promet u Splitu tijekom festivala porastao za 10 posto u odnosu na ostale prethodne dane kada nije bilo festivala. No, kada su prodane karte u pitanju, mora se kazati kako se ovdje vjerojatno radi samo o kartama kupljenim gotovinom, a ne i putem interneta, pa je broj mladih ultraša vjerovatno bio mnogo veći.
Tako je 2. srpnja, sedam dana prije početka Ultre, gotovinska potrošnja u Splitu – od ugostiteljstva, preko dućana do pekara – iznosila 28 milijuna kuna, a prvog dana Ultre, 9. srpnja (iako tada još nije bilo koncerta na Poljudu), potrošnja je iznosila 31 milijun kuna. Jednako tako je potrošnja 3. srpnja bila 31 milijun kuna, a sedam dan kasnije, 10. srpnja, potrošnja je bila 34,6 milijun kuna. Nadalje, 4. srpnja je gotovinska potrošnja u Splitu iznosila 27 milijun kuna, a 11. srpnja 31 milijun kuna.
Više informacija saznajte na poslovni.hr
Dobar posao u Splitu: Partijaneri potrošili 50 milijuna kuna na Poljudu
Tagovi: Split, Ultra festival, event management, organizacija, zarađivanje, poslovanje, glazba, mediji, turistička sezona, strani jezici
Ponedjeljak, 20.07.2015. / poslovni.hr