Mnoge tvrtke zabranile su korištenje Facebooka i drugih društvenih mreža svojim zaposlenicima. Neki znanstvenici kažu da je to loš korak i da socijalne mreže zapravo pomažu poslodavcima.
U Americi, više od pedeset posto tvrtki zabranilo je društvene mreže na poslu, a slična je situacija i u našoj državi. Poslodavci brinu da društvene mreže ometaju njihove zaposlenike i snižavaju produktivnost.
Osim što mogu iskoristiti društvene mreže kao marketinšku platformu, tvrtke mogu izvući i drugu korist od njih.
Team building
Tvrtke troše mnogo novcana piknike, paintball i druge aktivnosti koje zbližavaju zaposlenike. Ako im umjesto toga dozvole socijalizaciju na Facebooku, za malu cijenu će stvoriti posebnu vezu među ljudima.
Produktivnost
Neuroznanstvenici su otkrili da je mozak produktivniji ako ima redovite stanke. Svaki put kad zaposlenici krenu provjeriti svoj status ili farmu na Farmvilleu, snizit će im se stres i bolje ce se koncentrirati na svoj posao nakon toga.
Učenje
Na Facebooku i LinkedInu postoji mnogo specijaliziranih grupa u kojima se nalaze ljudi koji mogu pomoći vašim zaposlenicima u obavljanju njihovog zadatka.
Povjerenje i transparentnost
Ako mladim zaposlenicima zabranite društvene mreže, koje su njihov osnovni način komunikacije, to je kao da starijim zaposlenicima zabranite telefon ili faks. Dozvoljavanjem Facebooka, šaljete im poruku da im dovoljno vjerujete i da ne mislite da će zlorabiti vaše povjerenje.
Prisluškivanje
Iako ih puštate na Facebook jer im vjerujete, to ne znači da tamo ne možete pratiti što pričaju o vama.
Šefovi, čujete li ovo?