Propust u Googleovom algoritmu za ocjenjivanje web stranica omogućavao je čak i kompanijama s najgorom reputacijom da imaju bolju poziciju u rezultatima pretraživanja, no od jučer više ne.
Krajem prošlog mjeseca, u New York Timesu izašao je članak o francuskoj kompaniji DecorMyEyes koja je usprkos katastrofalnoj reputaciji među kupcima uvijek bila prva u određenim rezultatima pretraživanja preko Googlea. Spomenuta tvrtka preko svoje web stranice korisnicima diljem svijeta prodaje sve vrste naočala, no često vara kupce, i to na cijeni, koja se prilikom isporuke višestruko podiže te na tome što ustvari prodaju krivotvorine.
Korisnici diljem svijeta izuzetno su nezadovoljni kompanijom što su često izražavali na svojim osobnim blogovima, forumuma te svim drugi mjestima gdje se mogu potužiti. Pri svakoj objavi prilagali su linkove na stranice tvrtke DecorMyEyes, a što joj je samo dodatno podizalo 'ugled', barem u Googleovim očima.
Nakon što su Googleovci pročitali članak na New York Timesu, prionuli su na posao te odlučili dodatno promijeniti algoritam ocjenjivanja web stranica.
Kompanijama poput DecorMyEyes više neće biti moguće imati prioritetno mjesto u rezultatima pretraživanja, a više o Googleovim promjenama tehničke prirode možete pročitati na ovoj adresi.
SVAKOME PO ZASLUZI