Godišnje se u Hrvatskoj proda oko tri milijuna hektolitara piva, što predstavlja gotovo 40 posto prodaje svih pića.
Tako je istaknuto na drugoj panel diskusiji "Trendovi piva u HoReCa kanalu 2016. – 2020.“ koja se u petak održala u Opatiji, piše Lider. Inače članice HoReCa kanala su Apfel iz Makarske, Ba-com trgovina iz Splita, Bijelić iz Osijeka i Stridon promet iz Zagreba. Pivski je biznis vrlo jednostavan, složili su se panelisti, no tržište je vrlo zahtjevno.
"Na rast tržišta piva u 2011. godini najviše je utjecala pojava radlera, kad je novi proizvod predstavljen potrošačima koji nisu klasični konzumenti pive. Od tada tržište raste, manje, no ipak raste, posebice sa predstavljanjem novina poput cidera i raznih craft piva", rekao je direktor prodaje Carlsberg Croatia Dario Bodulica dodavši kako je ipak riječ o vrlo sezonalnom proizvodu koji se, razumljivo, prodaje više ljeti.
Čak i turisti više vole piti domaća piva, a prema grubim procjenama njih tek 30 posto vjerno je stranim brendovima.
Premda je pivo u Hrvatskoj gotovo socijalna kategorija, Hrvati ipak piju gotovo najskuplje pivo u Europi. No, na njemu ne zarađuju distributeri, rekao je direktor HoReCa Grupe Igor Jukić, premda distribucija piva čini 40 posto njihovog ukupnog posla. Kako se čulo na panelu, najviše vrhnja u prodaji piva odlazi proizvođačima. No, oni se pravdaju kako se zarada ne preusmjerava toliko u proizvodne procese, koliko u marketing.
"Poradit ćemo i na cijeni uskoro", obećao je član Uprave Zagrebačke pivovare Miroslav Holjevac dodavši kako nije lako stvoriti brend od piva kojem će potrošači ukazati višegodišnju lojalnost, a to je i posao marketinga.
Ostatak vijesti pročitajte na portalu hr.n1info.com