Pri tome zaboravljaju da su i oni gdjekad kupci koji se nadaju da će naići na ljubaznog i nasmiješenog djelatnika. Utjeha hrvatskim potrošačima može biti da se u regiji naši djelatnici ipak najviše osmjehuju, i to najljubaznije u usporedbi s Bosnom i Hercegovinom, Makedonijom, Srbijom, Crnom Gorom i Slovenijom.
Pune police bez osmijeha
Zabrinjavajuće je da se djelatnici najmanje osmjehuju u financijskim institucijama, pošti te u supermarketima - mjestima na kojima su osmijesi i najnužniji.
- Najviše se osmjehuju djelatnici hotela i autosalona jer su oni bili najviše pogođeni recesijom. U krizi se prvo odričemo luksuza. Supermarketi su pak specifični, tamo radi puno djelatnika, a svojim poslom smatraju punjenje polica, a ne osmjehivanje kupcima. Neovisno o istraživanju, djelatnici i kod nas i u svijetu moraju poraditi na unapređenju prodaje, odnosno na nuđenju dodatnog proizvoda - ističe Aleksandra Ivljev iz Heraklee.