Yello.hr jedinstveni koncept paketa za kuhanje namijenjen svima onima koji vole kuhati i jesti raznoliko. Tim je riječima Saša Čubrić koji stoji iza ovog koncepta objasnio svoju poslovnu ideju, piše Poslovni dnevnik.
U par klikova možete odabrati recepte za koje ćete dobiti precizno dozirane namirnice visoke kvalitete koje stižu svježe i hladne u izoliranoj kutiji koja održava svježinu 48 sati, a pakiranje im je uglavnom papirnato ili stakleno te uz njih dolazi i recept.
Trenutačno su zaposleni Čubrić i njegov poslovni partner, surađuju s dizajnerima, developerima, kuharom i fotografkinjom, a na razvoju brenda radilo je osmero ljudi.
‘Izbacilo bi me iz takta’
“Uvijek bih naišao na problem da mi u kuhinji nedostaje jedan začin ili sastojak, a pomisao na odlazak u trgovinu samo zbog jedne stvari izbacila bi me iz takta. S druge strane, događalo mi se da imam previše namirnica kojima prođe rok jer ih u užurbanom načinu života nisam imao kada potrošiti.
Tijekom jednog posjeta Londonu, naletio sam na ideju tzv. meal kita i odlučio: Ovog nema u Hrvatskoj, ja ću to pokrenuti.
Ono što Yello čini drugačijim je porijeklo namirnica, nabavljamo ih od manjih hrvatskih dobavljača, proizvođača te lokalnih firmi. Potičemo proizvodnju i doprinosimo hrvatskom gospodarstvu”, objašnjava Čubrić. Uspostavili su suradnju s proizvođačima poput OPG Solina, tvornice tjestenine Naše klasje, mesnice Kanurić, Natura, Farmeraj, a broj planiraju povećavati po potrebi.
Izvor: Poslovni dnevnik