Tvrtke koje ovise o projektima, zacrtanim rokovima, rastu prodaje ili tiraže, moraju imati angažirane radnike, a to znači motivirane, educirane, efikasne, vrijedne i predane radnike. I svaki od njih je bitan kotačić u stroju, no treba znati i da niti jedan od njih nije stroj. A to se prečesto zaboravlja od strane menadžera ili poslodavaca koji samo gledaju prema cilju.
Dignite glave s vaših papira ili zaslona, osvrnite se i upoznajte tim s kojima radite.Jasno je, svaki dio posla treba pratiti, baratati brojkama i znati kako, kada i gdje nešto obaviti. Samo, treba uvijek imati na umu one koji pomažu da se do tog cilja dođe jer samo tako možete zadržati angažman kod radnika na vrhuncu, samo na taj način njima neće biti problem samoinicijativno ostati dulje na poslu ili doći ranije, nije im problem nositi i posao kod kuće. Ako vide od strane nadređenog da cijeni njihov rad, vratit će trostruko.
Zato, poslodavci i voditelji projekata, dignite glave s vaših papira ili zaslona, osvrnite se i upoznajte tim s kojima radite. Pratite rezultate svakog od njih i pohvalite ih, makar s običnom zahvalom na hodniku ili liftu. U takvoj situaciji radnik će osjetiti da je potreban, da se njegov rad cijeni, da se zna kako on kao pojedinac postoji i da nije samo brojka u cijeloj priči.
Najgore je kad se dogodi da direktori, menadžeri i druge osobe zadužene za grupu ljudi koja radi na određenom poslu, preuzima zasluge za dobar posao, ali ne i kritike za loš. Nije dobro kad se samo tjera radnike da požure, a da se ne vidi kako možda netko u masi zabušava, a drugi rade za njega. I to pod istim uvjetima, istim salvama kritika ako posao ne bude kako treba, odnosno istom primanju pohvala u slučaju da posao bude kako treba.
Treba imati uvid u posao, a samim time i u zaposlenike, jer kad je radni nezadovoljan trošit će vrijeme na beznačajne stvari, neće se truditi, neće dobro postavljati prioritete, ali ako se jasno postave koraci u poslu, ako se komunicira i prati svačiji rad, zaposlenik će se truditi, znat će prioritete i neće trošiti vrijeme na beznačajne stvari.
Vijest je prenesena sa ictbusiness.info