Svakodnevno smo svjedoci problemima u poslovnoj komunikaciji prvenstveno zbog toga jer se nije u samome početku jasno i detaljno objasnilo što se traži od nas ili organizacije u kojoj radimo.
Nevjerojatno je koliko se malo vremena odvaja za iskrenu i detaljnu komunikaciju nego se sve rješava „ u hodu“ ili se preko maila vrlo šturo objašnjava što se od nas očekuje. Često ti mailovi djeluju kao naredbe a ne suvisla objašnjenja i upute što treba napraviti.
Da bi se izbjegli svi ti nesporazumi, obavezno odredite jutarnje sastanke ili tzv. „brifing“. To je najbolji način da se započne dan, ali pazite da se taj sastanak ne svede na vaš monolog i kritiziranje. Time ćete u startu smanjiti motivaciju kod ljudi. Tražite od zaposlenika da slobodno iznesu svoje ideje i prijedloge, a ne da samo klimaju glavama.
Neka se vaši zaposlenici osjećaju slobodnima da vas pitaju ako nešto ne znaju, nemojte vikati i ispoljavati vaše frustracije na ljude. Koliko ste puta bili svjedoci da se vaši nadređeni samo izderavaju i ne znaju što rade. To najviše govori o njima i njihovom neznanju i nekulturi, a nažalost takvih menadžera ima puno u našem poslovnom okruženju.
Kada objašnjavate neke stvari onda to napravite tako da to bude jasno i razumljivo - kao da objašnjavate malom djetetu. Svoje zaposlenike pošaljite na razne seminare i radionice gdje će naučiti osnove poslovne komunikacije. Organizirajte neformalna druženja sa svojim zaposlenicima, neka komunikacija bude slobodna i bez prizvuka nelagode.ž
Vijest je preuzeta s portala ictbusiness.info