Kako su braća blizanci iz Poreča razvili posao na svojoj strasti prema dobrom steaku?

Kako su braća blizanci iz Poreča razvili posao na svojoj strasti prema dobrom steaku?

Ivan i Dominik Đukić, 22- godišnji blizanci iz Poreča, studiraju na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa na kojoj su osmislili poslovni plan za Steak Academy, prvi strukturirani online tečaj o općem i praktičnom znanju steakova.

Kako su braća blizanci iz Poreča razvili posao na svojoj strasti prema dobrom steaku?“Allow your passion to become your purpose, and it will one day become your profession.” izreka je koja opisuje Ivanovu priču.

“Prije šest godina sam napravio svoj prvi steak kod kuće i doživio onaj ‘aha’ trenutak koji mi je promijenio život. Zanimalo me kako napraviti savršen steak i počeo sam istraživati sve dostupne izvore na internetu, proučio sam sve stranice i članke koje postoje te istovremeno to znanje primjenjivao, a kasnije usavršavao i eksperimentirao s njim. Za proučavanje ove teme uložio sam jako puno vremena i novaca i na kraju došao do te razine gdje sam shvatio i naučio kompletan proces od pravilnog uzgoja životinja, do pravilnog rezanja steaka nakon pečenja”, objašnjava Ivan Đukić i nadodaje da se našao u trenutku gdje je imao sve to znanje koje je godinama gradio te je pomislio što bi osoba s tako dubokim znanjem o tako specifičnoj temi mogla napraviti da zarađuje novac?

Otvaranje restorana bio bi logičan korak, ali i velika investicija koju kao student nije mogao realizirati pa je naišao na najjednostavniji biznis model na svijetu – plasiranje specifičnog znanja na tržište.

“Brat i ja smo osnovali vlastitu zajednicu kroz Facebook grupu ‘Steak tips & tricks’. Ideja nam je bila ne samo izgraditi zajednicu fanova steakova, nego izgraditi potencijalne kupce. Trebao sam se pozicionirati kao ultimativni stručnjak, kao osoba koja svima pomaže, svima komentira, svugdje je prisutna i poznata u javnosti što je zahtijevalo puno vremena i truda. U godinu dana prikupili smo 145.000 ne pratitelja, nego potencijalnih kupaca i 15.000 mailova u potpunosti organski, bez ijedne potrošene kune”, kaže Ivan i otkriva kako je cilj bio postići da ljudi dijele objave, da pričaju o tome.

“Ljudi mi svakodnevno javljaju kako sam im potpuno transformirao pečenje steakova i kako su uz mene još više zavoljeli steakove. Moj cilj je potaknuti strast u ljudima te svoju ljubav i strast prema pripremi steakova prenijeti na druge. Svoje pratitelje želim učiniti gladnima za još više informacija koje neće naći na drugim mjestima”, kaže Ivan Đukić.

Preneseno sa slobodnadalmacija.hr

LinkedIn

LinkedIn
Zapratite nas na LinkedIn-u
https://www.linkedin.com/company/posao-hr

Srijeda, 11.05.2022. / slobodnadalmacija.hr