Iako se poslodavci prilikom traženja talenata na društvenim mrežama uglavnom fokusiraju na LinkedIn, Facebook se također pokazao uspješnim u regrutiranju mladih profesionalaca.
'Fejs' koristi pretežno mlađa populacija.Prema podacima tvrtke HireRabbit, specijalizirane za zapošljavanje putem društvenih mreža, u protekloj je godini 48% svih tražitelja zaposlenja pokušalo naći posao putem Facebooka.
Mashable donosi najvažnije razloge zašto biste prilikom traženja budućih zaposlenika trebali konzultirati Facebook, a oni koji traže posao svakako bi vođeni ovim smjernicam trebali prilagoditi svoje aktivnosti na popularnoj društvenoj mreži.
- 57% korisnika Facebooka ima više od 100 prijatelja
- 58% korisnika „lajkalo“ je neki brand na Facebooku
- 42% korisnika redovito u svojim statusima spominje naziv nekog branda, a 41% podijelilo je link, video ili fotografiju povezanu s njim
- 84% tražitelja zaposlenja ima Facebook profil
- Jedan od pet tražitelja posla protekle je godine svoj profil upotpunilo profesionalnim informacijama
- 16% svih koji traže posao dobilo je poslovnu preporuku od Facebook prijatelja
- 42% Facebook korisnika ima završeni fakultet