U sklopu netom završenog Weekend Media Festivala McCann Zagreb je osvojio nagradu za INdoor kreativca godine. Među 10 radova koji su se našli u finalu, čak 3 uratka su stigla iz McCann/Fahrenheit radionice – “Racionalisti” za bonbon, “Brzina” za Mercedes, te rad “Šef” za brand Posao.hr, koji je osvojio prvo mjesto i priznanje INdoor KREATIVAC 2015.
Ideja za plakat nastala je iz temeljnog insighta da svaki zaposlenik osjeća određeni strah prema svojem šefu. Kreativni koncept oblikovao je jednostavno rješenje – kad znaš da na posao.hr možeš lako naći bolji posao, tvoj šef ti postaje smiješan.
Nagrađeni radovi: INdoor KREATIVAC
O NATJEČAJU:
INdoor kreativac natječaj je tvrtke B1 plakati, te mu je cilj promovirati važnost povezanosti kreativnog rješenja s medijem na kojem se ono primjenjuje. Za najkreativniji rad glasovali su sudionici Weekend media festivala.
Više o natječaju: http://www.b1-plakati.hr/indoor_natjecaj_radovi.php