Pametni telefoni znaju biti iznimna distrakcija u obavljanju posla, što je potvrdilo istraživanje provedeno od strane neprofitne američke organizacije Screen Education.
Konkretnije, poslodavci se moraju zabrinuti nad činjenicom da zaposlenici u prosjeku izgube oko dva i pol sata dnevno na digitalni sadržaj koji se ne veže uz njihovu profesiju. U prosjeku, Amerikanci dnevno provode oko pet sati na pametnim telefonima, što nije problem ako se tiče njihova privatnog života. Ali, ako je riječ o radnom vremenu, tad nastaje problem.
U istraživanju je sudjelovalo više od tisuću odraslih zaposlenih Amerikanaca iz raznih industrija, tako da su rezultati podosta relevantni. Možda nisu u cijelosti reprezentativni, ali pružaju itekako jasniju sliku cijele situacije. Posebno ako se zna da je 47 posto ispitanih kazalo da im poslodavac ne dozvoljava uporabu pametnih telefona tijekom radnog vremena.
Ali, treba uzeti u obzir da 52 posto ispitanih trenutno radi iz svojih domova, što mijenja cijelu percepciju situacije. Na radnom mjestu sasvim sigurno ne bi toliko "visili" na pametnom telefonu, kao što je slučaj dok su daleko od očiju svojih nadređenih. Također, ispitanici tvrde da posao ne pati zbog njihove navike.
Ipak, ono što zabrinjava jest da 14 posto ispitanih tvrdi kako im se dogodila najmanje jedna nezgoda na radnom mjestu jer su bili ometeni pametnim telefonom. Ukupno, 59 posto tih nezgoda rezultiralo je materijalnom štetom, a gotovo polovica smrti ili ozljedama, što nije benigna stvar.
To ne samo da je očiti problem s ljudske strane, to je i problem po pitanju osiguranja i zaštite na radu. Baš zato poslodavci moraju pronaći način kako onemogućiti zaposlenike da koriste pametne telefone u trenucima dok moraju raditi ono za što su plaćeni. Možda je o tome trebalo misliti i prije, ali sad je kranje vrijeme...
Ovu i slične vijesti pronađite na ictbusiness.info