Korisnici puno više pretražuju te pojmove za područje Hrvatske nego za ostale turističke države poput Španjolske, Italije i Grčke
Prema istraživanju domaće digitalne agencije Arbone, u posljednjih 90 dana, s naglaskom na posljednja dva tjedna, pokazuje se skok u pretraživanju na Google tražilici pojmova poput "kuća za odmor", "kampovi" ili "godišnji odmor".
Vidljiv je veliki rast, posebno srednom svibnja, u pretraživanju pojma "Ferienhaus Kroatien" u odnosu na "Ferienhaus Spanien","Ferienhaus Italien" ili "Ferienhaus Griechenland".
Prema pretraživanju na Google tražilici indeks za Hrvatsku trenutno je i preko 75%, a ide i do 100%. Daleko ispod Hrvatske nalaze se Italija, Grčka i Španjolska.
- Interes za Hrvatsku kao turističku destinaciju sve više raste na popularnim inozemnim tržištima, a posebno u Njemačkoj, što je svakako dobar pokazatelj za ponovnu aktivaciju i buđenje našeg turizma, rekao je Andrej Tonković iz Arbone za novac.hr
Uzlet je vidljiv i u pretraživanju "Odmor Hrvatska" (Urlaub), gdje Hrvatska opet prednjači u odnosu na ostale zemlje konkurencije.
Članak u cijelosti pročitajte na novac.hr