Jason Sadler došao je na vrlo zanimljivu poduzetničku ideju koja mu se sasvim isplatila te istovremeno privukla pozornost medija.
Naime, prije četiri godine pokrenuo je web stranicu iwearyourshirt.com putem koje kompanijama prodaje oglasni prostor na - majicama. Ideja je zapravo jednostavna: klijent "zakupi" majice, a Jason i njegovi zaposlenici ih nose, odnosno snimaju videoblogove obučeni u sponzorirane majice te rade razne promotivne aktivnosti putem društvenih mreža. U prvoj godini svog biznisa, Sadler je zaradio 70.000 dolara. Danas ta brojka već iznosi pola milijuna dolara.
Kako piše Business Insider, ideja je uspjela zahvaljujući jedinstvenom cjenovnom modelu oglašavanja, koji odgovora danima u tjednu. Tako bi 1. siječnja zakup majice koštao samo 1 dolar, a 31. prosinca 365 dolara. Prvi klijent je bio web servis Ustream.tv, a u šest mjeseci je cijela godina bila rasprodana. Međutim, Sandler se kasnije prebacio na novi cjenovni model, u kojem oglašivači plaćaju za cijeli tjedan, a ne jedan dan oglašavanja.
Iwearyourshirt.com trenutno ima pet zaposlenika koji nose sponzorirane majice. Godišnje zarađuju između 25 i 35 tisuća dolara, plus bonuse, a na raspolaganju su im laptopi te oprema za snimanje. Zanimljiv je i model regrutacije kadra. Naime, Sadler od potencijalnih kandidata traži da snime trominutni video u kojem objašnjavaju zašto su baš oni pravi za taj posao, te o najboljima glasa internetska publika, nakon čega slijedi razgovor za posao "nositelja" majica.