Ako je netko profitirao zbog pandemije koronavirusa, onda je to definitivno gaming industrija
Prema izvještaju NPD Grupe, tržište video igara samo u SAD-u je u lipnju vrijedilo 1.2 milijarde dolara. To je najveća mjesečna potrošnja od lipnja 2009. godine, a u odnosu na isti period prošle godine povećanje iznosi 26 posto.
Od početka godine, na video igre, hardver, softver, dodatke i kartice za igre potrošeno je 6.6 milijardi dolara. To je 19 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a istovremeno to je najveća polugodišnja potrošnja u posljednjem desetljeću.
Ako je suditi prema dosadašnjim rezultatima, 2020. godina bit će najbolja godina za proizvođače igara i igračkog hardvera u posljednjih 10 godina, piše Engadget, a prenosi geek.hr.
Za takve rezultate je definitivno odgovorna pandemija koronavirusa, ali i neki premium naslovi. Čak trećina developera igara izjavilo je da imaju znatno više posla nego što su imali prije pandemije.
Članak u cijelosti pročitajte na geek.hr