Zagrebačke pekarne Klara, tvrtka sa 110-godišnjom tradicijom proizvodnje kruha, peciva i srodnih prehrambenih proizvoda, danas u Zagrebu otvara prvu premium pekarnicu.
Klarin iskorak u ovaj visoki segment ponude dolazi nakon oporavka i sve boljih poslovnih rezultata, zasnovanih na prošlogodišnjim prihodima od prodaje koji su premašili 357 milijuna kuna, što je rast od 10 posto u odnosu na 2016. godinu, te dobiti nešto većom od četiri milijuna kuna.
Uz već 650 novih 10 radnika
To je ujedno i dobar pokazatelj da se ovo tržište sve više mijenja i osuvremenjuje.
"Klara u svoje 23 postojeće samostalne poslovnice zapošljava oko 650 ljudi, a Klara premium store koji se svečano otvara ovaj četvrtak na Zrinjevcu i s radom službeno započinje u petak zaposlit će još 10 ljudi. Sljedeći premium store trebao bi se kroz dva mjeseca otvoriti u Velikoj Gorici, s tim da je u planu i daljnje širenje. Novi je koncept nastao po uzoru na zapadne zemlje, primjerice London u kojem se mogu pronaći barovi kakav otvaramo u Zagrebu. Što se tiče samog premium storea, ponuda će biti kombinacija standardnih i tradicionalnih pekarskih proizvoda u prizemlju i novog asortimana Klara green line koji će se nalaziti na katu iznad.
Namirnice dolaze od hrvatskih OPG-ova i time smo malim proizvođačima osigurali još jedan prodajni kanal, a našim kupcima garantiramo kvalitetu i organsko porijeklo. Riječ je o ponudi koja uključuje smoothije, salate, jela s chia sjemenkama i druge različite zdrave kombinacije svježih namirnica, a od jeseni i juhe - sve prilagođeno sezonskoj ponudi voća i povrća. Vjerujemo da ćemo pokazati kako su Klara pekare ukorak s 21. stoljećem", komentirali su za Poslovni su dnevnik.
Nove prehrambene navike
Ovaj lanac pekarni u svoju je ponudu među prvima uvrstio i proizvode bez glutena, što je posljedica i prilično vitalnog trenda u prehrambenim navikama, ali i promjene svijesti o kvaliteti sirovina općenito, što, kažu, sustavno prate svojim asortimanom.
"Na premium segmentu surađujemo s Lejlom Kažinić Kreho, jednom od najboljih nutricionistkinja u Hrvatskoj i regiji, a naši će zaposlenici također biti dobro pripremljeni i upoznati s namirnicama i jelima koji će se moći pronaći kod nas", dodali su iz ove zagrebačke tvrtke. Najavljene su, također, i sezonske varijacije u ponudi pa će se tako za vrijeme božićnih blagdana i adventskog razdoblja asortiman dodatno obogaćivati.
Ostatak vijesti pročitajte na poslovni.hr