Prodaja robe i digitalnog sadržaja u EU

Prodaja robe i digitalnog sadržaja u EU

Novim pravilima Europski parlament omogućava lakšu i pravedniju kupovinu robe i digitalnog sadržaja. Promjene uključuju bolju zaštitu kupaca koji kupe proizvod s greškom i posebna pravila za digitalni sadržaj kao što su aplikacije, filmovi i glazba. Sve je to važno jer ova je godina i godina promjena.

Porast online trgovine bio je pojas za spašavanje brojnim trgovcima, ali je njih danas prema posljednjim istraživanjima 75% nije svjesno novog sigurnosnog standarda koji će stupiti na snagu ove godine.

Dizajniran kako bi poboljšao iskustvo digitalnih plaćanja, sustav EMV 3-D Secure (ili EMV 3DS) uvodi nas u novu eru sigurnosti online transakcija. Snažna autentikacija potrošača (SCA) postaje industrijski standard te će pružiti podršku bržem uvođenju novih tehnologija, poput biometrijske autentifikacije. Unatoč najavljenim promjenama, samo 14% europskih online trgovaca već podržava SCA, a njih 51% navodi kako će biti spremni nakon rujna 2019. godine ili pak uopće nemaju plan za njegovo uvođenje.

Od sada kupci neće trebati dokazivati da je softver ili digitalni element proizvoda imao kvar, i to do jedne godine nakon kupovine, što je dvostruko više od trenutačnih 6 mjeseci. To se pravilo primjenjuje i kada kupci daju podatke u zamjenu za uslugu, kao što je račun na društvenim mrežama. Ova će pravila olakšati kupovinu i prodaju robe i digitalnog sadržaja preko granica i osigurati jednak i pravedan tretman kupaca gdje god se nalazili.

 

 

Članak je preuzet s ictbusiness.info.

Četvrtak, 21.03.2019. / Dražen Tomić, ictbusiness.info