Slike s pićem i travom na Facebooku možda gleda i vaš šef

Dvaput razmislite o objavama na zidu društvene mreže na kojoj ste aktivni.

Gotovo svaki drugi poslodavac priznaje da provjerava profile kandidata na društvenim mrežama, a čak ih 40% ondje nalazi nekorektne sadržaje. S druge strane, tek 14% posloprimaca priznaje da ima i takvih sadržaja. Pod 'nekorektnim', 29% šefova smatra provokativne informacije i fotografije na koje su naišli, a bilo je tu i 14% negativnih komentara o bivšim poslodavcima, kolegama, čak i o klijentima.

Naši su se šefovi u 17% slučajeva, kako kažu, uvjerili da im zaposlenici uživaju ne samo u alkoholu nego i u drogama, zahvaljujući fotografijama na profilima. Gotovo je svaki treći poslodavac zbog toga porazgovarao sa svojim podređenim, a njih 7% dalo je opomenu pred otkaz ili drugu službenu sankciju. Čak u 40% slučajeva neprikladan je sadržaj utjecao na odluku o nezapošljavanju kandidata.

'Poslodavac ima slobodu doznati što više informacija o kandidatu da bi prosudio je li pouzdan, a zaposleni mora biti svjestan da je zadnja stvar neoprezno pisati po Faceu ili Twitteru o svom poslu', kaže Goran Bakula, glavni gospodarski savjetnik Nezavisnih hrvatskih sindikata.

Srijeda, 04.01.2012. / dnevnik.hr