Nisu ih voljeli…

TOP 5 najomraženijih brendova u 2010. godini!

Mnogo je razloga zbog kojih kupci, korisnici, zaposlenici pa čak i dioničari ne vole velike kompanije. U SAD-u je provedeno istraživanje na temelju kojeg su rangirani najomraženiji svjetski brendovi u 2010. godini. Istraživanje je provedeno na pet područja. Analizirani su rezultati ispitivanja zaposlenika tvrtki, mišljenje kupaca, dioničara, medija ali i promijene vrijednosti brendova.

America Airlines
Problemi s kašnjenjem, loša služba za korisnike, loše stanje dionica, samo su neke od činjenica zbog kojih je American Airlines na čelu ove nepopularne ljestvice.

Nokia
Najvećeg svjetskog proizvođača mobilnih telefona korisnici su katastrofalno ocijenili. Zamjerke koje im spočitavaju: dizajn, nesigurnost, kompliciranost. Kad tome dodamo i loše stanje na dioničkom tržištu, dobivamo rezultate istraživanja koja Nokiu svrstavaju ovako visoko.

Toyota
Nekadašnji simbol za kvalitetu i pouzdanost, tu je titulu kod većine ispitanika izgubio u 2010. godini. Opoziv čak 8,8 milijuna vozila, tužbe, gubitak tržišnog udjela, loše ocijene na račun dizajna i udobnost, osigurali su Toyoti brončanu medalju među najomraženijim brendovima u 2010. godini.

Best Buy
Best Buy je u 2010. godini bio sve, samo ne „best“. Katastrofalne ocjene korisnika potvrđene snažnim padom na Wall Streetu, donijele su četvrto mjesto.

McDonald’s
U svijetu je sve više kampanja koje se vode zbog problema s debljinom. Takve kampanje loše djeluju na američkog giganta brze hrane, McDonald’sa. Većina od njih prokazuje McDonald’s kao lanac brze prehrane, koja je izrazito nezdrava, nagovarajući korisnike da izbace takvu hranu iz svog života.

Optuženi su i kako igračkama namamljuju djecu.

PR tvrtke loše je reagirao i nije se othrvao napadima koji su pljuštali sa svih strana.

No, ova kompanija ima i jednu dobru vijest – nju dioničari vole. Cijena McDonald’s-ove dionice skočila je čak 25 posto.

Na Profitiraj smo objavili i popis omiljenih brendova, pogledajte koji su to:

Link: Svjetski brendovi na socijalnim mrežama – tko ima najviše „lajk

Četvrtak, 13.01.2011. / Ivan Tokić, profitiraj.hr