Izraelska marketinška agencija odlučila je objaviti natječaj za posao programera i to na vrlo neobičan način…
Skidamo kapu dobrim ljudima iz izraelske marketinške agencije Bauman Ber Rivnai Saatchi & Saatchi. Natječaj za posao programera pretvorili su u sjajnu globalnu reklamu za tvrtku. Pa evo i mi u Hrvatskoj pišemo o tome zbog činjenice da se intervju za posao svodi na igranje popularne video igre “Diablo III”.
Direktor spomenute tvrtke Yossi Lubaton veliki je fan Blizzardove video igre i stoga je odlučio intervju za posao programera pretvoriti u zabavu i to doslovno “u zabavu”. Posloprimci koji su zainteresirani za posao morat će zajedno s Lubatonom igrati zahtjevne multiplayer misije u “Diablu III” za vrijeme kojih će komunicirati s Lubatonom i odgovarati na neka osobna i profesionalna pitanja.
Fenomenalno i iznimno kreativno, zar ne?
Ako dobro radite svoj posao, uživate u “Diablu III” i nemate ništa protiv ekspresnog preseljenja u Izrael, za posao, odnosno 30-minutno igranje s Lubatonom, možete se prijaviti ovdje.
Kao da sama ideja nije bila dovoljna, objavljen je i fenomenalni video trailer za ovaj neobični intervju za posao:
Agencija objavila: