Roditelji kojima smišljanje djetetovog imena predstavlja stres ovaj problem rješavaju angažiranjem stručnjaka koji im pomažu odabrati ime koje će njihove mališane predstaviti u 'uspješnom, popularnom, kulturološki prihvatljivom' svjetlu, ali jednako tako i jamčiti da njihova 'Sara' nije jedna od sedam Sara u razredu, javlja Bloomberg.
Da svaka ideja može postati unosan posao potvrđuje i jedna švicarska tvrtka koja ovakvo 'brendiranje' naplaćuje čak 190 tisuća kuna, a usluga uključuje i povijesnu analizu kako bi se utvrdilo da se ime kroz povijest nije provlačilo u negativnom kontekstu ili da ga nisu pratile bilo kakve otegotne okolnosti.
Marc Hauser, šef tvrtke, za Bloomberg je izjavio da bi njegovo vlastito ime, prema kriterijima koje njegova tvrtka primjenjuje u radu s klijentima, bilo isključeno s popisa poželjnih imena za djecu radi povezanosti s Marsom, rimskim bogom rata (iako, čini se da Hauseru u životu ide sasvim dobro unatoč imenu).