Situacija s videoigrama u Kini dosta je kompleksna. Sve do prije četiri godine ondje je bila zabranjena prodaja konzola, a tek se sada spominje mogućnost da Kina dobije Nintendove uređaje za igranje. Igrači su u Kini stoga uglavnom okrenuti prema igranju na PC-u i mobilnim uređajima, iako im je dosta toga ograničeno – što smiju igrati, što igre smiju sadržavati, itd.
Cenzura je česta pojava u igrama na kineskom tržištu, no to ga nipošto ne sputava. Štoviše, prema predviđanjima analitičara tvrtke Niko Partners, to će tržište do 2023. nastaviti sa strelovitim rastom i po zaradi i po broju novih igrača. Predviđa se tako da će do tada u Kini igre na PC-u igrati 354 milijuna igrača, a to je populacija veća od ukupnog stanovništva Sjedinjenih Američkih Država.
Dva su čimbenika koja bi trebala utjecati na to. Esports scena iznimno je popularna u Kini gdje trenutno ostvaruje 41,4% ukupne zarade za PC gaming, a predviđa se da će u iduće četiri godine taj postotak premašiti 60% ukupne zarade. Drugi čimbenik, vezan uz eSports natjecanja, jesu internet kafići/igraonice kojih u Kini ima više od 138 tisuća. Upravo ti objekti omogućavaju proizvođačima igara da dođu do publike koja nema nužno svoje uređaje za igranje.
Članak preuzet s portala: hcl.hr