Zašto sve više odraslih kupuje igračke za sebe? - Fenomen „kid adulta“

Zašto sve više odraslih kupuje igračke za sebe? - Fenomen „kid adulta“

Iako je pojava fenomena „kidult“ tj. odraslih koji za svoj gušt ili kolekciju kupuju igračke (namijenjene i targetirane djeci) već desetljećima ustaljen u modernom društvu, do povećanja ovog trenda došlo je u doba pandemije. U vrijeme iste mnogi su posegnuli za raznim hobijima kako bi si skratili vrijeme u izolaciji, a to je dovelo i do porasta proizvodnje i kupovine igračaka, figurica, videoigara i drugih kolekcionarskih predmeta.

„Kidult“ je osoba koja, nakon punoljetnosti i dalje gleda svoje omiljene crtiće iz djetinjstva, obožava superjunake i kolekcionarske predmete te kupuje odjeću ili modne dodatke koji su tipično namijenjeni mlađoj dobi. Možete ih prepoznati po Star Wars majicama, šalovima njihove omiljene Hogwarts kuće ili po tome što u vašem dućanu stoje ispred reda plišanih igračaka, a kojih im je već pun krevet ili dežurna polica.

Ako i vi spadate u ovo kategoriju, bez brige, sve prihvaćenija postajte činjenica da se odrasli igraju s onim što se inače smatra dječjim igračkama. Tvrtka igračaka LEGO razvila je zasebne serije kompleta za izgradnju, namijenjene odraslima.

Ova tržišna niša obuhvaća osobe starije od 20 godina koje (najčešće iz nostalgičnih razloga) kupuju proizvode te konzumiraju sadržaj namijenjen djeci i tinejdžerima. A sama činjenica da su za 20 posto ukupne prodaje igračaka u Americi odgovorni odrasli, utječe i na način prezentiranja raznih tvrtki u javnosti te na njihove marketinške i poslovne odluke.

Potaknuti ovim trendom i podacima, Mattelov tematski American Girl Cafe prošle je godine na svoj meni dodao više jela za odrasle (poput salata od cikle i kozjeg sira) i koktele poput Aperol Spritza i Bloody Marys. Godinu prije toga kompanija „Build-a-Bear“ pokrenula je web stranicu pod nazivom Bear Cave, namijenjenu osobama iznad 18 godina, ističući predmete poput plišanih zečeva koji drže bocu vina, a neki od najprodavanijih LEGO setova bili su oni vezani uz nostalgične serijale poput Star Warsa i Harry Pottera....

Ostatak teksta pročitajte na linku.

LinkedIn

LinkedIn
Zapratite nas na LinkedIn-u
https://www.linkedin.com/company/posao-hr

Utorak, 11.04.2023. / dnevnik.hr