Istraživanje Booking.com-a otkriva što će putnici iz Hrvatske najradije birati kao drugi dom u 2018.

Želja za putovanjem raste - putnici iz Hrvatske planiraju putovati još više i još dalje u narednoj godini

Želja za putovanjem raste - putnici iz Hrvatske planiraju putovati još više i još dalje u narednoj godini

Donošenje odluke o smještaju ključan je i zabavan dio planiranja godišnjeg odmora. Od opuštajućih spa resorta do nezavisnih gradskih apartmana, jedinstvenih smještaja u igluima, kućama na drvetu ili brodovima - more ponuda vam je nadohvat ruke. No gdje će putnici iz Hrvatske sljedeće godine najvjerojatnije boraviti za vrijeme godišnjih odmora?

Booking.com, vodeća svjetska tvrtka za povezivanje putnika s najvećim izborom nevjerojatnih mjesta za boravak, proveo je istraživanje među 19.000 putnika iz 26 zemalja, među kojima je i Hrvatska, kako bi otkrio što putnici najviše očekuju od svog drugog doma za vrijeme godišnjeg odmora u 2018.

Istraživanja su pokazala da više više od pola ispitanika iz Hrvatske (61%) planira ići na više putovanja u 2018. u odnosu na 2017. godinu. Popularnost vikendica će još porasti u narednoj godini – više od pola putnika iz Hrvatske (49%) radije će boraviti u privatnom smještaju kao što su vikendice ili apartmani, nego u hotelima, a malo više od četvrtine (27%) razmislit će o tome da doda svoj objekt na stranicu za rezervaciju smještaja.

Generacija svjetskih putnika
S obzirom na to da četvrtina putnika iz Hrvatske (26%) smatra da su letovi na daleka odradišta sve povoljniji, uopće ne čudi da će želja za putovanjem u 2018. godini samo rasti. 16% putnika iz Hrvatske smatra kako je postalo jednostavnije pronaći i rezervirati egzotičnije destinacije, a gotovo polovica putnika iz Hrvatske (49%) kaže da će u 2018. putovati u dalje odredište u odnosu na 2017. godinu.

Čak štoviše, želja putnika da obiđu još više odredišta bit će jača u 2018. godini, pri čemu čak 70% putnika iz Hrvatske želi posjetiti što više odredišta, a 34% želi biti pustolovnije.

Rajski otok

Ne tako daleka putovanja
I dok će putovanja u daleka odredišta nastaviti rasti, u 2018. godini velik će broj putnika odabrati odredišta bliža kući, pri čemu polovica putnika iz Hrvatske (50%) planira više putovanja unutar države u nadolazećoj godini.

Ovakav entuzijazam prema odmoru u vlastitoj zemlji temelji se na tome što velik broj putnika (36%) smatra da su putovanja unutar zemlje povoljnija, a više od polovice putnika iz Hrvatske (60%) svjesna je da još ima toliko predivnih odredišta u vlastitoj zemlji koja mogu posjetiti. Još jedan važan faktor je mogućnost odlaska na više putovanja s obzirom na to da jedan od tri putnika iz Hrvatske (37%) smatra da su dva ili tri kraća putovanja bolja od jednog dužeg u neko udaljenije odredište. Više ode pola putnika iz Hrvatske (63%) namjerava otići na više vikend-putovanja u 2018. u odnosu na 2017. godinu.

Svrha godišnjeg odmora u 2018. godini neće biti samo razgledavanje mjesta nego i stvaranje doživljaja prilikom otkrivanja odredišta poput lokalnog stanovnika, što će biti ključni faktor za privlačenje putnika. Nezavisni smještajni objekti postaju sve popularniji jer putnicima daju veću fleksibilnost i slobodu da izađu i dožive odredište na autentičniji način.

Istraživanja pokazuju i sljedeće:

  • Uz nezavisne kuće za odmor i apartmane, smještaji s doručkom, all-inclusive resorti i hoteli ubrajaju se u top četiri vrste smještaja u kojima će putnici vjerojatno boraviti u 2018.
  • Putnici postaju sve više ekološki osviješteni; skoro polovica ispitanika iz Hrvatske (45%) planira odabrati ekološki prihvatljivije opcije nego što su to učinili 2017.
  • Četvero od deset putnika iz Hrvatske (43%) planira boraviti u vrsti smještajnog objekta u kojoj dosad nije boravilo

Kada je riječ o tome što putnici posebno cijene u smještajnom objektu, 40% putnika iz Hrvatske navelo je besplatan WiFi, 38% želi imati prekrasan pogled iz smještaja, a s obzirom na to da se putnici sve više fokusiraju na hranu, skoro trećina putnika (30%) potražit će kvalitetnu lokalnu hranu, 29% putnika iz Hrvatske vole raznolik izbor hrane, a četvrtina (25%) besplatan parking.

O Booking.com-u:
Booking.com B.V. osnovan je 1996. godine u Amsterdamu te se od male nizozemske startup tvrtke razvio u jednu od najvećih online tvrtki na svijetu. Booking.com je dio grupe Priceline (NASDAQ: PCLN) i broji više od 15.000 zaposlenika u 204 ureda i 70 zemalja diljem svijeta. Naša je misija omogućiti ljudima da proputuju cijeli svijet. Stoga ulažemo u digitalnu tehnologiju kojom im nastojimo olakšati putovanja. U Booking.com-u nudimo najveći izbor nevjerojatnih smještajnih objekata, uključujući apartmane, kuće za odmor i obiteljske objekte s doručkom pa sve do resortova s 5 zvjezdica, kućica na drvetu pa čak i iglua. Booking.com stranica i mobilne aplikacije dostupne su na 43 jezika, uključuju više od 1,5 milijuna objekata i nude više od 122.000 odredišta u 229 zemalja i teritorija diljem svijeta.


Na našoj se platformi svaki dan rezervira više od 1,5 milijuna noćenja. Bez obzira na to putuju li poslovno ili privatno, putnici mogu brzo i jednostavno rezervirati savršen smještaj, bez naknada za rezervaciju i uz jamstvo vraćanja razlike u cijeni. Uz naš tim korisničke službe, korisnici mogu kontaktirati Booking.com 0-24 i zatražiti podršku na 43 jezika, u bilo koje doba dana ili noći.

Pratite nas na Twitteru i Instagramu, lajkajte nas na Facebooku, a za novosti, podatke i ostalo posjetite naš global media room.

Utorak, 05.12.2017.