Kada u “mali grad” navale znatiželjni posjetitelji, oduševljenje će biti veliko: čak 42 posto površine otpada na odjeću i tekstil.
Da biste obavili dobru kupnju bez žurbe u Westgateu, najvećem trgovačkom centru u Hrvatskoj, smještenom u blizini Zaprešića, potreban vam je samo jedan cijeli dan i kreditna kartica. Tako se voli šaliti glavni investitor Ernst Kirchmayr kad govori o “novom hrvatskom ponosu”.
Nastao u samo 15 mjeseci
Kupci jedva čekaju da sutra provire u Westgate, a njemu se vjerojatno jedino ne vesele ostali trgovački lanci koji sada nutkaju kupce novim akcijama, popustima i besplatnim parkiranjem kako bi im ostali vjerni.
Loše se piše i outletima u Svetoj Heleni te Roses fashion outletu koji će morati ponuditi senzacionalno niske cijene da bi se održali u borbi s konkurencijom. Investitori Westgatea očekuju 50 tisuća posjetitelja u dane otvorenja (toliko je dnevno imao i City Center One kad je otvarao svoj novi dio), a da svaki ostavi samo 200 kuna u kupovini ili na jedan od brojnih popratnih sadržaja, to je već iznos od 10 milijuna kuna. Vjerojatno će biti i puno, puno veći.
U nevjerojatno veliku crvenu “kutiju” Westgatea uspjelo se nagurati čak 260 trgovina, 32 restorana i lokala, 4000 četvornih metara dječjega zabavnog parka, klizalište, kuglana sa 12 staza, kasino i još mnogo toga. Potrebna je i dobra kondicija da samo pogledate sve izloge kojih ima 3,3 kilometara, a na cijeli prostor šoping-centra stalo bi otprilike 1200 obiteljskih kuća.
– Imamo još dovoljno resursa za razvoj, pa će kroz tri do pet godina Westgate ostati kao srce u velikom šoping-parku koji ćemo raditi. Iako nećemo ponoviti više ovakav stres s obzirom na to da je Westgate niknuo u samo 15 mjeseci.
I još jedna stvar, trebamo hitno kvalitetnu radnu snagu – kroz smijeh je pričao investitor Ernst Kirchmayr te istaknuo kako je Westgate među deset najvećih u Europi, te da će zapošljavati 3500 ljudi.
H&M i Gap još ne dolaze
Kada sutra u “mali grad” navale znatiželjni posjetitelji, oduševljenje će biti veliko: čak 42 posto površine otpada na odjeću i tekstil, a sedam posto na cipele. U najveći hrvatski centar uloženo je 270 milijuna eura, iznajmljeno je 90 posto prostora, a ostalih deset rezervirano je za ekskluzivu poput H&M-a i Gapa.
H&M dolazi kada Hrvatska uđe u Europsku uniju jer ovako ne mogu konkurirati cijenama zbog carina. Vrata u Westgateu otvorit će već poznate trgovine poput C&A, Manga i Zare koja se u Hrvatskoj pojavljuje prvi put sa svojih šest brendova. Među neviđenima u Hrvatskoj našli su se Massimo Dutti, Crocs, Coin Casa, Hogl, Stradivarius...
– Otvoreni dani traju do nedjelje, a održavat će se nagradne igre, modne revije i bit će još mnogo iznenađenja – rekao je direktor centra Robert Petric.